Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту «Шляхами космічних вікінгів»

Назва навчальної теми «Планети Сонячної системи»


Основний та другорядні навчальні предмети

Астрономія, другорядні – хімія, фізика, біологія


Вік учнів, клас 16-17 років, 11й клас


Стислий опис проекту

Ідея проекту полягає в тому, щоб викликати пізнавальний інтерес учнів, активізувати навчальну діяльність. В програмі теми мають назву «Планети земної групи», «Планети - гіганти», «Малі тіла Сонячної системи». За цим проектом учні досліджують по групам окремі планети, хімічний склад атмосфери та ін. Продуктом діяльності передбачається створення та демонстрація презентацій на останньому уроці

План

Навчальні цілі

під час виконання проекту учні будуть:
 знати і розуміти основні характеристики небесних тіл  Сонячної системи;
уміти працювати з програмою "Scellarium", визначати координати планет
на зоряному небі за допомогою програми;
створювати та демонструвати презентації по окремим планетам та малим
тілам Сонячної системи;
визначати хімічний склад планет та малих тіл;
знати про еволюцію Сонячної системи;
зможуть оцінити можливості польотів до інших планет;
обчисляти траєкторію космічних кораблів для польоту

Діяльність учнів

Перед постановкою завдання учням показують вступну презентацію, роздають таблички ЗХД та проводять он лайн опитування.
Учні переглядають презентацію, обговорюють ключове питання проекту, методом Мозкового штурму висувають власні міркування щодо напрямків пошуку відповіді на нього. Вчитель при цьому спостерігає за роботою класу, зазначаючи активність, ініціативність, влучність пропозицій та спрямованість учнів на пошук рішень у листку спостереження за класом . Підсумовуючи результати обговорень пропонує як напрямок досліджень до розв’язування Тематичні питання.
Учні працюють з таблицею ЗХД, яку роздали. Заповнюють перший та другий стовпець таблиці

Впродовж всієї роботи над проектом учні звертаються до форми оцінювання і аналізують якість виконання своєї роботи. Вчитель надає перевірочне завдання для оцінки стану проекту. Учні виконують проміжні презентації.
Кожна група отримує Контрольний список для організації роботи у групі та створює блог для підтримки групової роботи над дослідженням. Для організації доступу до редагування блогу учасники групи використовують Інструкцію. Під час створення блогу використовують Форму для самооцінювання, порівнюють створений блог та оцінюють його відповідно до запропонованих критеріїв. Учні аргументовано обирають у групі свої ролі, повідомляючи у публікації свої аргументи. Працюють за самостійно спланованим завданнями для учасників групи, обговорюють та коригують публікації відповідно до результату обговорень.

В кінці роботи над проектом учні повертаються до форми оцінювання і здійснюють взаємоперевірку проекту. Демонструють презентацїї та відповідають на Ключове питання.

Використовуючи форму «Мій журнал дослідження» учні оцінюють свою само спрямованість у роботі над проектом та у навчанні

Відомості про автора

Ім'я, прізвище        Пересечанський Валерій Іванович

Фах, навчальний предмет      фізика, астрономія

Навчальний заклад      Лозівський ліцей № 4

Місто\село, район, область     м.Лозова, Харківської області

Контактні дані       fizik3968@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу      18-22 червня 2012р

Місце проведення тренінгу  КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»


Тренер       Василенко Юлія Миколаївна

7 комментариев:

  1. Дуже подобається назва! Зацікавлює і спонукає до більш детального ознайомлення з вікінгами, тим більш космічними!

    ОтветитьУдалить
  2. Сподобалося оцінювання, особливо на початку роботи над проектом.

    ОтветитьУдалить
  3. Добре продумана діяльність учнів протягом усього проекту.

    ОтветитьУдалить
  4. Нажаль не побачила публікацію вчителя((

    ОтветитьУдалить
  5. Цікаво дізнатися про права на використання програми "Scellarium" у навчальному процесі..

    ОтветитьУдалить
  6. Порекомендувала б виділити посилання більш яскравим кольором з метою покращення навігації по Вашому портфоліо.

    ОтветитьУдалить
  7. Згодна з коментарями Марини - тема цікава, діяльність учнів дуже докладно розписана. Я б ще рекомендувала в "Навчальні цілі" додати які у дітей розвинуться навички 21 століття.

    ОтветитьУдалить